M-huset

M-huset rummer tre klasser af Centerklassernes mellemtrinselever, M1, M2 og M3.

Der er en legeplads udenfor, samt en kælder med mulighed for forskellige pauseaktiviteter som playstation og bordfodbold.

I alle klasser er undervisningen struktureret, tydelig rammesat og med kendte voksne.

Der undervises i de almindelige folkeskolefag samt socialfag, endvidere er der et øget fokus på bevægelse og udeundervisning.

I undervisningen forsøger vi hele tiden at understøtte det enkelte barn i at udvikler de sociale, personlige og faglige kompetencer, der tilskynder til at stræbe efter de mål og drømme, de sætter sig. Det gør vi ved at at se og være nysgerrige på elevernes potentiale og ressourcer. Vi forsøger at skabe fællesskaber hvor alle børn trives og endvidere lade dem møde den verden, hvor de skal bruge deres kompetencer.